SportenTips

5 tips om niet op die bank te ploffen

geschreven door Marit oktober 13, 2015 2 Comments

Je komt thuis na een lange dag werken, stage of school en je hebt eigenlijk de hele dag al in je hoofd om te gaan sporten s’avonds… Maar… Nog heeeel even zitten…

Het moment dat je de bank raakt…
… En realiseert dat het toch ook wel erg lekker zit en je misschien toch niet zo nodig hoeft te sporten. Waarom uitsloven als je ook lekker kunt hangen? Heel herkenbaar! Die bank kan na zo’n dag zo fijn voelen! Maar je was van plan om te sporten en je weet dat het ook heerlijk kan zijn om even te zweten, gedachten te verzetten en je energie kwijt te kunnen.

5 tips om überhaupt niet op die bank terecht te komen:
1. Bij thuiskomst direct je sportoutfit aantrekken. Of zelfs al op het werk. Niet gaan zitten, niet gaan zitten!

2. De boodschappen voor het avondeten al in huis hebben, zodat je niet na het sporten nog naar de supermarkt hoeft.

3. Voor vertrek iets eten op het werk of op school, zodat je met energie weg gaat.

4. (Een tijd) met iemand afspreken om te gaan sporten.

5. Een planning voor je work out maken, zodat je weet wat je te wachten staat.

Just do it!

2 Comments

Marvin oktober 13, 2015 at 09:43

Soms is het inderdaad erg verleidelijk om lekker op de bank te blijven zitten. Dan moet ik mezelf er echt toe aanzetten om te gaan sporten, maar wanneer je dan eenmaal bezig bent voel je je wel gelijk een stuk fitter en energieker 🙂

Antwoord
Marit oktober 14, 2015 at 14:06

Ja, precies, dat gevoel achter is altijd heerlijk!

Antwoord

Laat een comment achter

Mijn andere blogs



fitwithmarit

Toon meer... Volgen op Instagram