Sporten

Mijn sportweek #31

geschreven door Marit augustus 2, 2020 1 Comment
Mijn sportweek #31

De (sport)week begon actief en eindigt wat rustiger. Die weken horen ertussen en ik denk dat het alleen maar belangrijk is om naar je lichaam te luisteren. Dit was mijn sportweek!

Maandag

Gelukkig weinig spierpijn van het dagje skiën/snowboarden gister. Toch een rustig dagje qua activiteit. In de ochtend doen we rustig aan en in de middag wandelen we (een prachtige route) naar het centrum.

Dinsdag

Vandaag vliegen we weer terug naar Auckland. Bij thuiskomst hebben we nog de hele middag en avond voor ons, dus ik doe boodschappen, de was en ren daarna nog 4 kilometer naar Mount Albert. Traditie om de week hier te “starten”.

Woensdag

Voordat ik ga werken knal ik nog een heerlijk uurtje in de gym. Ik was er “alweer” een week niet geweest, dus ik had er veel zin in. Squats, bulgarian jumping lunges, split squats, barbell row, deadlifts, kettle bell swing, hip thrusts, leg press en als afsluiting buikspieroefeningen. Heerlijke workout!

Donderdag

Van 7 tot 3 werken en daarna weinig zin om nog wat te doen. Actieve rustdag ;).

Vrijdag

Vandaag begin ik de dag met een rondje hardlopen. Ik was van plan om 10 kilometer te lopen, maar mijn rondje kwam op 6 uit en dat was ver genoeg voor vandaag. Niet mijn dag!

Zaterdag

Ochtendje werken, wandelen in het centrum en heen en terug fietsen.

Zondag

Ook vandaag doe ik rustig aan. Hormonaal niet helemaal lekker in mijn hum, dus ik geef mijn lichaam wat extra rust. Niet erg!

Dat was mijn sportweek. Zoals je al hebt kunnen lezen, niet helemaal mijn (sport)week, maar die zitten er tussen en dat is prima.

Hoe was jouw sportweek? Sportieve Sunday gewenst! ♥ 

1 Comment

Miny augustus 2, 2020 at 13:25

Ik vind het zo knap hoe je kunt luisteren naar je lijf. Ik voel me vaak onrustig of zelfs schuldig als ik niet ga of wat minder doe.

Antwoord

Laat een comment achter

Mijn andere blogs



fitwithmarit

Toon meer... Volgen op Instagram