Challenge MondayHET IS...

#groentevoor12uur challenge

geschreven door Marit maart 8, 2021 0 comments
Groente voor 12 uur

De komende tijd daag ik julli uit om groente voor 12 uur (in de ochtend) te eten! Hoe goed we ook weten dat groente gezond voor ons zijn, veel mensen halen de 200 gram groente per dag niet. Vaak wordt er alleen groente gegeten bij de avondmaaltijd, terwijl dat niet het enige moment is om groente te eten.

En daarom daag ik je uit! Hopelijk ga je dan merken dat het helemaal niet moeilijk is om voor het avondeten al een portie groente binnen te hebben. Het is niet alleen super gezond, het is makkelijk snacken, geeft energie en vult op een fijne manier.

Ik ga je de komende tijd op Instagram (stories) laten zien hoe en wat ik zoal eet aan groente voor 12 uur. Hopelijk haal je hier inspiratie uit en doe je met me mee!

Voor nu heb ik uiteraard ook al een aantal tips:
– snackgroente in huis halen (tomaatjes, komkommer, paprika)
wortel in je mugcake
courgette in je havermout
groente in je smoothie(bowl)
pompoen pannenkoekjes
soep
bananenbrood met courgette

Laat me vooral weten als jij nog goede tips hebt om vaker groente (voor 12 uur) te eten.

Succes! ♥

Laat een comment achter

Mijn andere blogs



fitwithmarit

Toon meer... Volgen op Instagram