FoodTussendoortjes

Post- workout smoothie

geschreven door Marit juli 2, 2015 3 Comments

Het liefst sport ik in de ochtend, af en toe in de middag en bijna nooit in de avond. Omdat ik veel aan kracht training doe, is cardio en springen niet echt aan de orde, waardoor ik gewoon een normaal ontbijt eet, zonder hier last van te krijgen.

Vaak neem ik voor m’n workout een glas lauw water met citroen, een mugcake/oats/pannenkoekjes of kwark met van alles. Met een kop thee en een kop koffie. Vlak daarna vertrek ik al.

Als ik terugkom duik ik altijd direct de keuken in om een smoothie te maken. Met fruit (banaan of mango) en groenten (spinazie en/of bleekselderij en/of rode biet en/of wortel) daarbij wat water en een scoop eiwitpoeder. Vaak eet ik hier nog iets van crackers met kip en rijstwafels met pindakaas bij, maar net waar ik zin in heb. Soms neem ik een tijdje erna nog een tussendoortje, maar vaak hou ik het zo uit tot de lunch.

Als ik in de middag train neem ik vaak erna een eiwitreep of een bak kwark. In de avond altijd kwark met whey.

Zorg ervoor dat je met dit weer niet alleen voldoende drinkt, maar ook voldoende blijft eten! Enjoy the sun!!!

3 Comments

Carolien - On a Healthy Adventure juli 2, 2015 at 11:36

Zeker ook voldoende eten met dit weer! Ik sport ook altijd in de ochtend, zo handig net voor het ontbijt 🙂

Antwoord
Manon juli 13, 2015 at 10:32

Welke smaak Whey bevalt jou het best? Ik heb een keer aardbei geprobeerd maar ik werd hier gewoon misselijk van, dus ben op zoek naar een nieuwe! Er zijn zo veel keuzes, ik kan niet kiezen!
Thnx voor je leuke tips en inspiratie! Soms best lastig om een nieuwe levensstijl vol te houden:)

Liefs,
Manon

Antwoord
Marit juli 22, 2015 at 11:42

Ik hou ook echt niet van die aardbei smaak! Ik heb altijd vanille! Die kan ik overal doorheen doen!

Antwoord

Laat een comment achter

Mijn andere blogs



Follow on Instagram